zaterdag 30 juli 2022

52 weeks to Christmas - challenge juli

Hallo, hier een extra kerstkaart van mij. Bij 52 weeks to Christmas is nu de nieuwe challenge lopende en ik wilde graag direct meedoen. Omdat ik volgende week op vakantie ben en ik niet weet hoe makkelijk dat linken vanaf de telefoon gaat, dus doe ik het nu alvast. De challenge is: geen groen of rood en een vleugje zilver. Ik koos voor een simpele kaart, daar hou ik van. De mooie rieten krans van MD met een mooie kerstroos. Mooi DP met de kerstman en fijne feestdagen in zilver metallic op de krans geplakt. Ik ben weer zeer tevreden. Het schiet mooi op met de kerstkaarten, ik heb er een extra bak voor gehaald.


Ik link deze kaart bij:

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Emily, erg chique. De krans vind ik ook nog steeds zo mooi, je kunt er zoveel kanten mee op. Heel mooi ook met de poinsettia en de zilveren tekst erop.
    Fijne vakantie, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijntjes Emily, Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en vast een fijne vakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Dit dp heeft verder niet heel veel nodig dus de krans en poinsettia in het wit zijn precies genoeg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Emily, een mooie krans met de prachtige bloem en een tekst in het zilver..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. En alvast een hele fijn vakantie gewenst, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor.
    Mooi detail dat de Kerstman precies in de krans zit met zijn hoofd (links midden/onder, zie je dat?)
    Hele fijne vakantie!! Geniet ervan, je hebt het verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heel mooi! Ik houd ook van niet te ingewikkeld, hoewel ik het vaak bij een ander heel gaaf vind. Ik heb en schenendoos voor de kerstkaarten. Eind van het jaar altijd zo leuk om alles te bekijken! Heel fijne vakantie gewenst. Hopelijk kom je ontspannen terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart is dit...
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging.
    Fijne vakantie toegewenst.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je meedoet met deze prachtige witte krans en zilver
    Dankje wel voor je mooie bijdrage Emilia , ik word ook je volger
    Groetjes , fijne vakantie ..... Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige stijlvolle kaart! Fijne vakantie, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje voor de uitdaging. Gezellig dar je meedoet met 52WTC . Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, Emily! Leuk met die krans en bloemen in wit.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie stijlvolle kaart. Groetjes Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart, leuke dat je meedoet met onze maandchallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeervolle kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen