dinsdag 19 juli 2022

Een kaartje vol geluk

Voor die collega die weggaat maakte ik natuurlijk ook een kaart, het cadeau kun je zien in mijn vorige post. Ik maakte een mooie kaart met klavertjes vier. Leek mij leuk.
Nu heb ik mijn hobbyplek in de serre. Een hele fijne plek want je hebt super veel licht. Nu heb ik de kaart een beetje lang in het licht laten staan (normaal zitten ze in een box met zwart deksel) en nu is de achtergrond die ik gemaakt heb, helemaal vervaagd haha. Ik vond hem nog steeds mooi dus heb het maar zo gelaten. Maar hieronder kun je wel mooi het verschil zien. hihi.



Ik wens jullie een hele fijne dag. 
Doe het rustig met deze hitte. 

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een verschil! Maar inderdaad, nog steeds heel mooi, al past het blauw beter bij het cadeau. Nu komt het "rekje" mooier uit op de achtergrond door het contrast. Welke inkt heb je gebruikt dat het zo verkleurd is?
    Katoen kan trouwens ook flink verkleuren in de zon: buurman en buurman staan met de VWbus in de vensterbank bij Remco, je weet niet wat je ziet 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor je collega. Leuk zo het rekje tegen de achtergrond met inkt. De zon heeft heel veel kracht. Maar ik vind de verkleuring niet erg. Het kaartje krijgt er nog meer contrast door.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft inderdaad een leuke kaart, ondanks het verkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen