woensdag 24 juni 2026

KKT: limoengroen en kersenrood

Pffff. Wat is het warm he. Ik ben op tijd opgestaan maar ik vond het toch te warm om nog te gaan wandelen. Ik ga zo wel even naar de action, we hebben echt wat dingen nodig.
Nu het KleurKaartenTeam van deze maand. Vorige maand was ik het vergeten. Nu was ik het ook weer bijna vergeten. Maar ik maakte deze leuke kaart. Het is een beterschapskaart. De kersenrood kleur gaf mij het idee om gewoon kersjes op de kaart te maken. Ik vind hem echt heel leuk geworden. 


Zoals gezegd ga ik zo dus even snel naar de action. Daarna ga ik eerst naar mijn hobbykamer om kaarten te maken. Ik heb wat op een lijstje staan die gemaakt moeten worden. Mevrouw nippertje is er weer hoor haha. Verder hoop ik verder te haken aan mijn happy granny vest. Vooral niet te druk maken vandaag.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

maandag 22 juni 2026

van harte in Toscane

Voor een collega maakte ik deze kaart. Ze was op dat moment op vakantie in Toscane en dat gebruikte ik als inspiratie voor de kaart. De achtergrond maakte ik tijdens de laatste Kletseldate met de crealadies, toen we bezig gingen met de gelliplate. Daarom heb ik de cirkel ook niet in het midden geplakt. Om de achtergrond beter zichtbaar te houden. De klaprozen passen voor mij zo bij Italië. 


Ik ben vroeg opgestaan vandaag en ga snel even door het huis heen voor het te heet wordt. Dan boodschappen doen en hopelijk nog even knutseltijd voor ik moet werken.

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

donderdag 18 juni 2026

52 Weeks To Christmas - week 25 '26

Deze kerstkaart maakte ik in samenwerking met September18. Ik mocht de losse gold embossing box testen en daar maakte ik deze kerstkaart mee. Ik deel hieronder nog wat meer foto's van wat ik gemaakt heb. Mocht je het nou ook graag eens willen proberen. Met de code embossing18 krijg je 15% korting op je box. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 25

De achtergrondpapiertjes zaten ook in de box, evenals basiskaarten, dus je kunt zo aan de slag.

Deze kaarten maakte ik allemaal met 1 vel goudfolie. Ik heb er nog 3 uit het pakket liggen geloof ik. Hoe leuk is dat. de kaart met het boek en de camera zijn al uitgevlogen. 

Ik ga zo gauw mijn hobbykamer in om een kaart voor mijn interim teammanager te maken. Hij gaat ons per direct verlaten en is vrijdag voor het laatst. Vanmiddag heb ik een late dienst.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

Etagère gefeliciteerd.

Deze kaart maakte ik ergens in mei voor een vriendin voor haar verjaardag. Ze is net als ik dol op bakken, hoewel ze er momenteel met een baby niet zoveel tijd voor heeft, en we gaan graag hig-tea'en dus vond ik dit een mooie passende kaart. De etagère vullen was veel werk. Vee kleine onderdeeltjes maar ook weer heel leuk om te doen. 


Vandaag heb ik een vroege dienst. Eigenlijk tot 11 uur maar ik ga om 10 uur met 2 bewoners naar de stad om te winkelen. Ik zou 1 op 1 gaan maar een andere cliënt had heel slecht nieuws gehad en wilde graag een keer met iemand de stad in. Vandaar dat ik nu met 2 bewoners ga haha. Het wordt vast heel gezellig.

Fijne woensdag.

lieve groetjes,
Emily

 

dinsdag 16 juni 2026

Gecondoleerd

Deze kaart maakte ik voor een collega. Haar vader was overleden. Ik vind dit heel mooi. Wel kleur voor een condoleance kaart maar niet heel fel. 


Ik heb gisteren eerst anderhalf uur schoongemaakt en de boodschappen gedaan. 
Daarna heb ik een haakproject afgemaakt, oftewel alle draadjes weggewerkt. Zucht... 
Gisteravond maakte ik 2 kaarten en ging ik aan de slag met goudfolie embossing. 

Vandaag ben ik ook vrij. Ik ga denk ik mijn ronde in Oele lopen, omdat het verderop in de week zo warm wordt. En verder zien we wel. Ik wel nog koper om mijn dahlia's en moestuin zetten, tegen de slakken. En moet ook na gaan denken over hoe ik de ondersteuning van de dahlia's ga maken. 
Altijd genoeg te doen. Verveel mij nooit haha.

Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

maandag 15 juni 2026

Reminder voor Cheerful Sketches - juni '26

Gisteren was de reminder voor Cheerful Sketches en vergat ik helemaal mijn kaart te delen. Dus dat doe ik vandaag. Ik kreeg een super lieve digi van LLM en kleurde hem in met potlood. Ik vind de puppy echt te schattig en dan met de kleine konijntjes. Te lief. 


Doen jullie ook mee met deze challenge? Je kunt je kaart HIER linken.

Het is maandag en dat betekent dat ik de weekboodschappen en het huishouden ga doen. Vorige week heb ik het heel uitgebreid gedaan, hele keuken een beurt gegeven. Gedweild en alles. de wasmachine schoongemaakt. Dus vandaag ben ik iets sneller klaar. 

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

donderdag 11 juni 2026

52 Weeks To Christmas - week 24 '26

Allereerst dankjewel voor alle ontzettend lieve reacties op mijn moestuinbericht. Ik ga proberen vaker zoiets te doen.
De kerstkaart van deze week maakte ik met zelfgeschept papier. Ik maakte een tafereeltje voor de challenge van 52WTC. Ik vind hem heel leuk geworden.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 24

Ik ga zo gezellig met mijn schoonmoeder even naar het tuincentrum. Ik heb nog wat plantjes nodig om de bakken in de voortuin op te leuken. Verder zie ik wel wat de dag brengt haha.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily