Pffff. Wat is het warm he. Ik ben op tijd opgestaan maar ik vond het toch te warm om nog te gaan wandelen. Ik ga zo wel even naar de action, we hebben echt wat dingen nodig.
Nu het KleurKaartenTeam van deze maand. Vorige maand was ik het vergeten. Nu was ik het ook weer bijna vergeten. Maar ik maakte deze leuke kaart. Het is een beterschapskaart. De kersenrood kleur gaf mij het idee om gewoon kersjes op de kaart te maken. Ik vind hem echt heel leuk geworden.
Zoals gezegd ga ik zo dus even snel naar de action. Daarna ga ik eerst naar mijn hobbykamer om kaarten te maken. Ik heb wat op een lijstje staan die gemaakt moeten worden. Mevrouw nippertje is er weer hoor haha. Verder hoop ik verder te haken aan mijn happy granny vest. Vooral niet te druk maken vandaag.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily








