Jongens wat is het warm. Echt niet grappig. En toch was ik behoorlijk productief op kaarten gebied. Ik heb 8 kaarten gemaakt. Voor de Crealadies, Cheerful Sketches, kerstkaarten en een verjaardagskaart voor een vriendin. Zo, dat is fijn.
Ik maakte een simpele kaart voor deze week WTC. Gewoon de kersttekstmal in leuke kleuren. Lekker simpel.
Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26
Ik ga vandaag vooral rustig aandoen. We zien wel wat de dag brengt.
Fijne donderdag.
Lieve groetjes,
Emily








