maandag 4 juli 2022

25 jaar

1 van mijn beste vriendinnen is 25 geworden. Ik had net de nieuwe snijmal van Marianne Design binnen, de luchtballon. Ik besloot om haar hond, die Frits heet, in de ballon te zetten. Haha. Hij heeft het wel naar zijn zin. Haar naam erop, en gefeliciteerd en klaar. Ik heb het haar in de brievenbus gedaan, samen met een dinerbon, kan ze lekker een keer uit eten met haar verloofde/man. Haha. Ze gaat over een paar weken trouwen. 


Ik zit zelf nu een beetje in de lappenmand. Ik heb gisteren na mijn werk een auto ongeluk gehad. Een voorligger stond ineens voor mij stil op een 80 weg (vraag me niet hoe, ik breek er nu de hele dag vandaag en gisteren mijn hoofd over). Ik ben er achterin geknald. Gelukkig zelf uit kunnen stappen en heb ik geen ernstige verwondingen. Ik ben ter plekke nagekeken door een arts die toevallig voorbij reed. Ik ben nu alleen behoorlijk gebutst en gedeukt zeg maar. Een grote blauwe plek onder mijn sleutelbeen waar mijn gordel zat, zere neus (denk het stuur geraakt), zere knieën (daarmee heb ik het dashboard geraakt) en sinds vanochtend een zere, stijve nek. Al met al mag ik echt niet klagen als dit het is. Ik heb onwijs veel geluk gehad, zeker als je de foto's van de auto ziet. Helaas is de auto total loss (ja, ik weet het, het is maar materieel) dus ik moet op zoek naar een nieuwe. Gelukkig deze week vrij om rustig aan te doen en een auto te regelen.

Ik wou dit toch even delen hier.
Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Ach jee, wat een schrik zeg zo'n ongeluk! Klinkt als toch nog wel wat klachten. Doe rustig aan en houd vooral je nek goed in de gaten. En ja, het is maar een auto maar je kunt er niet zonder.
    De kaart voor je vriendin is erg leuk. Die ballon is weer zo leuk. Je kunt hem met zo veel diertjes combineren. En met deze hond is hij ook leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, Emily, wat een schrik! Ik hoop dat je goed herstelt en er niets aan overhoudt. Het zal voor je ouders ook wel flink schrikken zijn geweest.
    Je hebt een heel leuke kaart voor je vriendin gemaakt, leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer, je maakt zoveel moois! Maar wat ontzettend balen van het ongeval... Je hebt nogal een klap gemaakt, je moet echt voorzichtig zijn nu met je nek en goed rust nemen! Het had idd veel erger kunnen zijn, dus wat dat betreft dankbaar. Maar het is wel vervelend genoeg, ook van je auto (en de schrik!). Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, nee, wat een pech met dat ongeluk. Fijn dat je er zo goed vanaf bent gekomen. Hopelijk herstel je snel. Wel jammer van jouw auto.
    De kaart voor jouw vriendin is superleuk en met haar hond in de luchtballon echt persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap, gelukkig dat het wat jou betreft "goed"is afgelopen. Sterkte ermee. De kaart is echt heel leuk.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende grote schrik!
    Jee, ik krijg er kippenvel van, van je bericht!!
    Pas goed op jezelf hoor en hou je nek in de gaten, het kan een whiplash zijn, daar kan je later nog last van krijgen terwijl dat eerst niet opviel.
    Man man, ik krijg er de rillingen van.
    Heel veel sterkte.
    Oh ja, je kaart is héél erg leuk, zeker met het hondje in de mand. En wat een lief kado heb je erbij gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen