zaterdag 9 juli 2022

Card in a box

Ik wilde het al zo lang uitproberen. Een card in a box. Ik vond het er zo gaaf uit zien, maar zag er ook een beetje tegenop. Toen een collega van mij binnenkort jarig zou zijn en ze vertelde dat ze 60 werd. Besloot ik een appgroep aan te maken en een kaartjesactie op touw te zetten. Zij is namelijk degene die er voornamelijk voor zorgt dat iedereen namens de groep een kaart krijgt met ziekte en verjaardagen. Iedereen was enthousiast en deed mee.
Nu wil het dat het team voor de vakantie drukte altijd een middagborrel doet, een soort traditie die eindelijk weer kon. Nu was het toeval dat de gekozen datum, de dag voor de collega haar verjaardag was. Dus zij nodigde iedereen uit om langs te komen. Super leuk natuurlijk. Daarom heeft ze naast 25+ kaarten ook nog een mooi cadeau gekregen. Zo leuk, ze was zo blij en verrast. 

Ik koos DP voor de kaart en dat waren roze en groen. Ik besloot die kleuren aan te houden en niet teveel kleuren toe te voegen. Ik wilde veel bloemen (ze zorgt regelmatig dat de woonkamers voorzien zijn van bloemen, niet voor eigen rekening hoor maar ze denkt er wel aan). De hond op de voorgrond is haar hond, zo goed mogelijk nagemaakt. En erachter zie je een fiets. Ze fietst eigenlijk altijd naar het werk.






De kaart is zo mooi persoonlijk geworden, en ze was er echt heel blij mee. Daar doe je het voor.
Ondertussen heb ik er nog 1 gemaakt voor een collega die 65 wordt. Haha. Voor haar is ook een kaartenactie gaande. Zooooo leuk.

Ik link deze kaart bij:


Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige post. Het gaat eigenlijk best goed. Heb wat last van mijn nek maar met goed warmhouden en paracetamol gaat het goed. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke, persoonlijke card in a box voor je collega gemaakt Emily, die krijgt vast een mooi plaatsje. Leuk dat jullie haar zo verrast hebben. Ik las net nog over je auto ongeluk. Dat is schrikken en gelukkig dat je het na kunt vertellen. Beterschap gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het nu wel goed met je gaat, beterschap nog voor het restant.
    Je heb5 een prachtige card in a box gemaakt, heel mooie kleuren en mooi aangekleed. Ik ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je heel goed gelukt om een box-kaart te maken. Heel mooi papier heb je gebruikt en met de hond, fiets en haar naam is het een heel persoonlijk geheel geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Emily, dat je je gewaagd hebt aan de card in a box! Hij is heel gaaf! Je kunt het altijd persoonlijk maken door de 'balkjes' in het doosje.
    Dank je wel dat je meedoet bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier een hond, leuk hoor!!
    Over deze kaart heb je ook goed nagedacht, want alle toevoegingen zijn ook hier weer persoonlijk.
    Wat leuk trouwens, de cirkel achter het hoge flapje, daar ben ik nog nooit opgekomen.
    Pas maar op, straks raak je verslaafd aan de card in a box.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zo'n kaart heb ik nog nooit gezien (maar ik zit dan ook niet in de kasrten-maak-business hihi). Ik vind het super feestelijk! Mooi dat je je collega er zo mee verrast hebt, samen met de anderen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gemaakt! En helemaal niet zo makkelijk! Mijn zusje is ook zo'n kei hierin, op haar IG account @artwork.by.iris laat ze haar mooie doosjes zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.. this is so pretty. I love the beautiful papers and the the colours. Lovely little details, too!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen