maandag 25 juli 2022

2x bruiloft

Mijn 2 beste vriendinnen zijn getrouwd. Ik stipte hun al een klok als cadeautje, Klik hier om naar het bericht te gaan. Nu maakte ik voor de bruiloft een mooie kaart om te geven met de gevulde envelop haha. 2x bijna dezelfde kaart maar door de DP om te draaien toch weer even anders. 



Ik ga lekker rustig aan doen, want ik heb lekker vakantie. Een knuffel in elkaar zetten, kaarten maken, ik weet nog niet wat ik ga doen. Wat gaan jullie doen?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten. Leuk model, het is net eenbttouwkapelletje waar het bruidspaar in staat. Je hebt er een heel mooi tafereeltje van gemaakt.
    Fijne vakantie, je zal je in ieder geval jiet vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten voor je vriendinnen. Bijna hetzelfde maar toch anders.
    Fijne vakantie! Mijn eerste week zit er op. Heb veel kaartjes gemaakt, gehaakt, gelezen en vooral rustig aan gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaartjes voor de vriendinnen. Ze trouwden toch niet op dezelfde dag? En wat lekker dat je vakantie hebt! Heerlijk, die vrijheid! Doen wat je wilt wanneer je wilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja..... héél anders omdat je het dp omgedraaid hebt.
    Wat leuk is dat.
    Je kan zien dat je extra je best hebt gedaan op deze kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen