maandag 20 juni 2022

Dots of Time keer 2

Over een maand gaan mijn 2 beste vriendinnen trouwen. We kennen elkaar al sinds de middelbare school, zijn elkaar daarna een tijd uit het oog verloren maar bijzonder genoeg hebben we het contact weer opgepakt nadat ze op de condoleance van Wouter kwamen. Hoe raar kan het leven lopen. Sinds die tijd spreken we regelmatig af en nu gaan ze dus trouwen. Ben heel blij voor ze. Ik wilde ze graag een creatief cadeau geven maarja, wat bedenk je dan. Ik besloot om een klok voor hun beiden te stippen. Ik vond mijn eerste klok zo leuk en daar kon ik een mooie quote aan vasthangen. Op de kaart maakte ik namelijk: 'Hope you'll have the time of your life'. Ik heb het ze vorige week gegeven en ze waren er erg blij mee. Ik hoop dat het een mooi plekje in hun huis krijgt ergens en dat als ze er naar kijken nog eens terugdenken hieraan. 








De klokken op de kaart staan op 3 uur, dat is de tijd dat hun ceremonie begint haha. Het sluit allemaal mooi aan. De kleuren matchen de kleuren van hun uitnodigingen.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige cadeau's met bijpassende kaarten! Wat zullen ze het waarderen dat ze van jou een zelfgemaakt cadeau krijgen, heel uniek. Bijzonder dat ze weer in jouw leven kwamen toen je broer overleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige cadeau's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat je zo'n gaaf cadeau voor hen maakte. Prachtig stipwerk is het en de kleuren vind ik heel mooi. De blauwe nog net wat sprekender dan de bovenste. De kaarten zijn ook gaaf en die tekst heb je prachtig bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je dat supernetjes gedaan zeg! Een origineel kado, hopelijk krijgt het bij beiden een mooi plekje.

    BeantwoordenVerwijderen