donderdag 30 juni 2022

52 Weeks to Christmas - week 26

Ik wou een cirkelmaker hebben. Dus bestelde ik die bij Handlettering doen we zo. Ik check altijd ook even de sale als ik ergens iets bestel en vond daar onder andere deze stempel. Ik vond hem zo leuk. Ik besloot er direct een kerstkaart mee te maken, vorige week dus al, hahaha. Ben ik eens op tijd. Simpel rode kaart, mooi DP met candycanes, de stempel en een extra candy cane. Meer heeft deze kaart niet nodig toch? 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, met een grappig papiertje en een hele mooie tekst. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk deze kerstkaart met leuke tekst Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Meer heeft deze kaart zeker niet nodig dat leidt alleen maar af van de stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tekst op je stempel, Emily. Past zo goed bij het papier dat je gebruikte. Ik kijk ook altijd bij de Sale als ik iets bestel. En ik probeer ook altijd het bedrag voor gratis verzending te halen...(alsof ik nog iets nodig heb, behalve basispapier en lijm...:-D)
    Gezellig je weer te zien bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met druk achtergrond papier is het altijd moeilijk iets te kiezen wat er nog bij zou kunnen. Je hebt een heel leuke stempel gescoord! Doe ik ook altijd als ik iets bestel. Dan kijk ik ook altijd even naar de sale..

    BeantwoordenVerwijderen