donderdag 16 juni 2022

52 Weeks to Christmas - week 24

Kerstkaartdonderdag. Helemaal leuk. Ik koos deze keer voor de leuke muisjes van MD. Gezellig hangt deze muis in de krans en wenst je fijne feestdagen toe. Cadeautjes erbij.

Ik link deze kaart bij:
52 WTC: week 24

Ik heb vandaag lekker een vrije dag. Daarna vrijdag en het hele weekend werken. Wel gezellig hoor. Zondag is een bewoner jarig. En over jarig gesproken. Mijn blog bestaat vandaag 9 jaar. Grappig hoe ik begon als haakblog en nu eigenlijk zoveel dingen deel, waaronder heeel veel kaarten. Ik vind blogland zo gezellig :-) 

Ik ga nog een give-away doen maar daarover later meer.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily


 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kerstkaartje.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jarige blog. Ik zal eens kijken wanneer ik eigenlijk gestart ben... Maar je hebt gelijk, blogland is heel gezellig. Jammer alleen dat blogger zelf niet altijd lekker meewerkt. Maar goed. Focus op het positieve.
    Je kaartje is weer hartstikke leuk.
    Fijn dat je er weer bij bent deze week, bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke, grappige kerstkaart Emily. Gefeliciteerd met je 9 jaar bloggen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart met de muis en de krans, zo schattig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die muizen gaan ook overal inzitten hè... tsja, kerst willen ze natuurlijk niet missen.
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag! 🥳 ik volg je vast al bijna 9 jaar dan.
    Werkse het weekend, altijd leuk om een feestje mee te pikken op het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Emily,
    wat leuk dat je al zo lang blogt. Zo lang volg ik je nog niet, maar kom elke keer met veel plezier. Dit kaartje is ook weer zo leuk, met de krans en het muisje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vrolijke kaart met de muis in de krans. Leuk bedacht.
    Bij mij was dit vorige week werkelijkheid. Toen we de garage aan het opruimen waren kwam ik een tas tegen met 2 stro-kransen er in (even vergeten dat die er lagen). Daar zat een muis in de zich heerlijk tegoed had gedaan aan het stro van de krans.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen