zaterdag 11 juni 2022

Lampionnetje Maracon

Soms kom je iets tegen wat je gewoon MOET haken. Dit was zo'n ding. De Macaron lampionnetjes uit het boek: 'gehaakte kroonluchters en andere DIY's' van Huisje van Katoen. Ik bestelde een pakketje om de lampionnetjes te haken bij Wolcafé. Super snelle levering trouwens. Het eerste lampionnetje maakte ik met het garen wat in het boek ook gebruikt wordt, de Brabante M. Daarna wilde ik eigenlijk een andere kleur hebben dus probeerde ik Drops Paris. Voor de blauwe gebruikte ik een kleinere haaknaald. Voor de derde groene gebruikte ik wel de aanbevolen haaknaald voor het patroon. Ik heb nog een bak vol Drops Paris staan, en voldoende ringen bijbesteld. Ik ga dus nog veel meer lampionnetjes maken. haha.










Leuk zo samen hè. Word er helemaal vrolijk van.

Ik bestelde nieuwe ringen bij. Zo kan ik weer een tijd vooruit. Denk dat ik ze maar weg ga geven hahaha.

Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily



 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuke lampionnetjes. Jij kunt voorlopig nog wel vooruit met die ringen, dat zijn nog heel wat lampionnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend schattig zijn ze.
    Kan je er geen lichtslinger (Action) in verwerken zodat er echt licht in komt?
    Dan kan je nog lekker doorhakken, want dan heb je veel meer lampionnen nodig.
    Hoelang ben je bezig met 1?
    Als ik je voorraad ringen zo zie ben je voorlopig deze zomer lekker bezig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee, om ze om de lampjes van een lichtslinger heen te maken!

      Verwijderen
  3. Oh wat een tof idee is dit! Je kunt wel op een markt gaan staan met deze lampionnetjes. Verkoopt vast wel. Ze zijn heel mooi en goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen