donderdag 2 juni 2022

52 Weeks to Christmas - week 22

Ik wilde deze keer eens non-tradiotionele kleuren voor mijn kerstkaart. Daarom koos ik een papierblok met roze tinten. Nu is bij 52 WTC de maandchallenge 'iets om je warm te houden in de winter'. Dus koos ik voor een foute kersttrui. Helaas heb ik niet goed gekeken want het moest dus op een slimline kaart zijn. Die van mij is gewoon vierkant. De sketch is van cheerful sketches. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 22
Cheerful sketches: challenge 109

Ik mag vanmiddag naar BHV cursus, herhaling. Ben benieuwd, gaan we weer brandjes blussen. 
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Kijk, ook jij maakt "foutjes", haha.
    Hey is wel een hele leuke kaart, maar inderdaad geen slimline.
    Kan je r niet, net als ik deed, nog 1 maken en dan wel op een slimline?
    Je gebruikte heel gezellig designpapier vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar je hebt er wel een leuke kerstkaart bij Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuke kerstkaart met een vrolijke kersttrui, leuk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen slimline maar wel een hele leuke kaart met die foute kersttrui.
    Mijn collega's moesten vanmiddag ook naar de BHV-herhaling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is heel leuk, Emily! Mooi papier en gave "foute" trui.
    Jammer dat je te laat zag dat we ook een bepaald formaat vragen. Maar je hebt er wel lekker weer een kerstkaart bij.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, we lijken op elkaar! EN de kaarten ook. Ben je lekker bezig en dan kom je erachter dat het een slimline moest zijn. Maar toch is hij hardstikke leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar wel een superleuke kerstkaart geworden Emily.
    Hartstikke fijn dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met die gave kersttrui.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerful Sketshes. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen