maandag 30 mei 2022

Eend Edward

Zoals jullie al konden lezen was ik op de handwerkbeurs bij de stand van Stip & Haak geweest. Mijn moeder kocht daar zelf een haakpakketje die ik moest maken haha. Dat werd Eend Edward. Ik moet zeggen dat het een snel haakwerkje was, echt fijn zo tussen dekens door. Eend Edward mocht van de week mee naar het strand op te poseren. Erg leuk om te doen, eend Edward, mijn moeder heeft de volgende kleuren al uitgezocht haha.







Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ow, wat een leukerd, die Edward! Hij boft wel dat hij mee naar het strand mocht. Ook in andere kleuren zal hij zeker leuk zijn. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah daar is hij al en wat is hij gaaf! Je hebt ook superleuke foto's gemaakt. Hij is echt fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje.
    Deze kleurencombinatie vind ik ook heel mooi.
    Leuk, foto's maken aan het strand.
    Is Edward voor je neefje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een leukerd, die eend! Goed idee om hem mee te nemen naar het strand voor de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen