donderdag 19 mei 2022

52 Weeks to Christmas - week 20

Kennen jullie de nieuwe ronde snijmallen van de action al? Ik vond ze zo leuk dat ik direct op zoek ging naar ze. Ondertussen heb ik er 4 gevonden, en ik zag direct dat ik daar een kerstkaart mee kon maken. Jeej. Beetje priegelwerk maar zo leuk geworden. Het kleine huisje. Dit is mijn kaart voor week 20 van 52WTC.


Ik link deze kaart bij: 
52WTC: week 20


En de rest probeerde ik ook direct uit. Die zie je hieronder.


Deze maakte ik vast voor een collega die binnenkort 25 wordt.


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. zo jij bent druk bezig geweest, wat zijn ze leuk maar inderdaad een heel gepriegel...Het is net of je in een schuddebol kijkt bij de kerstkaart!!

    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaarten heb je weer gemaakt. Het lijkt me inderdaad een heel gepriegel, maar jij hebt het geduld en de mooie kaarten zijn het resultaat. Heel knap gedaan Emily. Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schattige kaarten gemaakt Emily! Wat een priegelwerk, maar wat is het resultaat leuk....
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes. Ik kijk bij de Action niet meer naar snijmallen. Die blijven bij mij ongebruikt in de kast liggen. Ze zijn niet duur maar als je ze dan niet gebruikt is zonde.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, Emily! Mooie mallen zijn het, maar ziet er inderdaad priegelig uit. Ik heb ze niet gezien, maar probeer ook niet te veel bij Action te shoppen...de kast ligt al vol genoeg.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, die zijn zeker leuk! Je hebt er heel leuke kaarten mee gemaakt. Ik heb van de vorige serie er 2 en die liggen nog steeds in het bakje ongebruikte materialen, dus ik sla deze even over, al vind ik ze heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neeeeeee, ik ken ze niet, en ik wil ook niet (whahaaaaa, nu moet ik weer naar de Action)
    Wat een ontzettende leuke stansen zeg. Vooral de kerstkaart vind ik heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee hebben ze alweer van die enige stansen!? En het erge is dat Action sinds 2 weken hier in het dorp zit... Niet te doen gewoon!
    Ze zijn zo ontzettend leuk! Ik heb er nog van vorig jaar liggen, die eerst gebruiken voor ik naar de Action sprint! Toch bedankt voor het delen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij hebt toffe malletjes 'gevonden' in de A-winkel! mooie reeks kaartjes. De boom op de bovenste kaart vind ik prachtig, die mallenset komt dus zeker ook op mijn verlanglijstje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen