donderdag 5 mei 2022

52 weeks to Christmas - week 18

Ben ik weer met een nieuwe kerstkaart. De challenge bij 52WTC is geel en cirkels. Nou, bij mij is het een gele cirkel geworden. Ik kocht deze stempels alweer 2 jaar geleden op de Creativa in Dortmund, helaas gaat die zelfs dit jaar nog niet door. Hopelijk volgend jaar weer. Maar de stempels wilde ik graag weer pakken en past precies bij deze challenge. Ik heb wel met DP zitten stuntelen maar het lukte me niet haha. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 18

Fijne bevrijdingsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

12 opmerkingen:

  1. prachtige kaart!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie stempelkaart! Leuk tafereeltje om naar te kijken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi tafereeltje heb je gestempeld Emily.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, perfect toch, geel en cirkels😉, en gele cirkel, hoe leuk is dat.
    Heel mooi gelukt, dit gestempeld tafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige gestempelde kaart, Emily. Leuk om alles in blauw te stempelen en dan die mooie gele maan.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wauw, heel mooi Emily! Mooi gestempeld en goed bedacht om de rendierenvoor de gele maan te laten galoperen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Emily , wat een mooie kaart met gele maan en rendieren ......
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC , tot de volgende X
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart met het gestempelde tafereeltje Emily!
    Santa en Rudolf zijn goed zichtbaar zoals ze voor de maan langs vliegen in hun slee.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk is je kaartje geworden ! grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart voor onze maandchallenge, tof tafereeltje met de zon/maan als blikvanger.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen