zondag 29 mei 2022

sterkte kaart

Zoals ik laatst al vertelde heb ik een challenge bij Knutsels en kadootjes gewonnen. De mal was echt al super snel binnen met dank aan De Egel de sponsor van deze challenge. Deze mooie snijmal kreeg ik, en een extraatje. Daarmee maakte ik een sterkte kaart. De achtergrond van de kaart heb ik zelf gemaakt, en snijmal in het zwart en een paar mooie vlinders vind ik dit een geslaagde sterkte kaart. Deze gaat de voorraad in. 



Ik link deze kaart bij:

Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hebt gewonnen, nog meer prachtige kaarten om te ontwerpen met de kadootjes. Deze kaart is ook mooi geworden, kleuren staan goed bij elkaar.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie prijs waar je een heel mooie kaart mee hebt gemaakt. Heel mooi, de vlinders die rusten op de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh inderdaad, een mooie mal! Altijd lastig om in de verpakking te zien hoe hij stanst. Zeker in zwart met vlinders geschikt voor een sterkte kaart. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie prijs heb je gewonnen. En je kaart die je er mee maakte ik erg mooi. Leuk het contrast tussen het blauw en het zwart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emily, Wat wat leuk om zo'n prachtige snijmal te winnen.
    Je hebt er ook al een mooie kaart van gemaakt, prachtig zo samen met de vlinders.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stans.
    Mooi dat je het in het zwart hebt gestanst, nu heeft het wat "rust" aan de kaart, past goed bij een sterke kaart vind ik.
    Ik hou wel van sterkte kaarten met kleur, het hoeft niet altijd saai en alleen maar zwart en grijs te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen