vrijdag 13 mei 2022

Handwerkbeurs 2022

Ja, vandaag was het zover. Eindelijk weer naar de handwerkbeurs. Ik kon mijn geluk niet op. Heerlijk rondstruinen langs allemaal mooie wolletjes en andere dingen. Ik ging niet speciaal voor iets maar ik kwam met een behoorlijke tas vol. Haha. Ik kan weer even vooruit. Ik heb heel wat foto's gemaakt en laat onderaan mijn aankopen zien.










Het garen voor deze sjaal wou ik graag hebben, maar helaas had niemand het. Wie weet nog eens een keer bestellen.



Mooi tweed garen.


Dit boek. Ik bladerde er doorheen en wist dat ik hem wilde hebben.

Ik kan voor Max ook weer even vooruit. Allemaal leuke haakpatronen en een pakket voor snuf het konijn. 





En ook nog wat kaartenspullen gevonden.

Op de laatste foto staat de goodiebag die we kregen omdat we de eerste 100 waren die binnenkwamen. 1 van de tijdschriften ga ik maar weggeven denk ik haha.

Gaan jullie nog naar de handwerkbeurs?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Zo, dat was leuk weer, denk ik! Kon veel te lang niet. Je bent goed geslaagd, veel handwerkplezier! O en kaarten-maakplezier, want zelfs dat heb je er gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geef je een mooie indruk van de beurs. Als je haakt en breit is er te kust en te keur, zo te zien. En wat je hebt gekocht is heel mooi! Wie is Max? Die haakpatronen zijn gaaf, vooral de eend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, heerlijk om te zien, al die leuke wolletjes, mooie kleuren en gezellige kraampjes.
    Wat hebben jullie een leuke dag gehad zo te zien/lezen.
    Wat kocht je veel mooie dingen en de haakpatroontjes zijn stuk voor stuk geweldig. Heel veel plezier met je aankopen, ga maar gauw beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de foto's lijkt het niet druk te zijn, was dat doordat jullie als eersten naar binnen gingen, of bleef het rustig? Ik ben jarenlang met mijn dochter er naar toe gegaan, vond het jammer dat tante C roet in het eten gooide. Mooie aankopen gedaan zeg, daar gaan we in de toekomst wel het resultaat van zien. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begin wa het lekker rustig, later wel iets drukker maar niet zo heel gek druk

      Verwijderen
  5. Zo leuk dat er weer handwerkbeurzen zijn! De enige bij mij in de buurt valt dit jaar precies in onze vakantie, zo jammer...

    BeantwoordenVerwijderen