dinsdag 24 mei 2022

Boho dreams mandala's

Een hele tijd geleden zag ik een oproep op instagram bij Mirjam van @susannahtje een testoproep. Het leek mij wel leuk dus gaf ik mij op. En ze koos mij uit om te testhaken. Het werden mandala's. Ik bestelde mijn garen bij Huisje van Katoen. Het testhaken ging prima en Mirjam en ik kwamen erachter dat we in dezelfde woonplaats wonen, op 10 minuten fietsen van elkaar. Super leuk. We spraken af om samen foto's te gaan maken. En die zijn echt super tof geworden en laat ik jullie graag zien. Ik heb de roze set gemaakt en Mirjam de blauwe. Het patroon heeft ze trouwens ontworpen voor Gek op Haken

















Nog een leuk nieuwtje. Ik heb voor het eerst een challenge gewonnen met een kaart. Ik won met mijn Ik hou van Holland kaart bij Knutsels en kadootjes. Zo ontzettend leuk.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mandala's. Heel mooi gehaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gehaakte mandela's Emily en zo leuk dat jullie zo dicht bij elkaar bleken te wonen. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie gehaakte mandela's en zo leuk dat jullie dicht bij elkaar bleken te wonen. Gefeliciteerd met je toppertje Emily, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je mooi gemaakt Emily, mooi hoe de zon er doorheen schijnt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk, om te mogen test haken.
    Wat een leuke decoratie maakte je, mooi patroon hoor.
    Wat grappig dat jullie er later pas achter kwamen dat jullie zo dichtbij elkaar wonen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Ik zag het al op het blog van K&K en dacht meteen, "oh leuk, volgens mij is dat de eerste Vianen die Emily wint".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mandala's haakte je! En superleuk dat je jouw exemplaren meteen kon laten zien. Soms is de wereld klein. :-) Toffe foto's, van de hangende mandala's. Ik heb er nog steeds één op de planning staan voor in de tuin. Misschien toch maar eens aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen