zaterdag 21 mei 2022

Muziekkaart

Mijn oudste broer speelt al jaren klarinet. Bij verschillende orkesten heeft hij dit gedaan. Nu vertelde hij dat zijn jubileum bij zijn muziekvereniging gevierd zou worden. 25 jaar zit hij al bij de muziekvereniging. Natuurlijk moest ik daar even een kaart voor maken.
Ik koos voor de vos van Marianne design, ze hebben iets met vosjes. Die gaf ik een feestmuts. 
De achtergrond is een embossingfolder die ik daarna met een stift heb ingekleurd. De letters komen van de action. 


Ik mag dit weekend weer werken. Beide vroege diensten en 1e BHV/calamiteiten dienst. Dus lekker druk bezig. 

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Wauw, die is mooi Emily, een prachtige achtergrond, maar het vosje mag er zeker ook zijn met feestmuts en de accentjes met gelpen. Wat zal je broer daar blijverrast van zijn. 25 jaar bij de muziekvereniging, wauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart voor je broer. Mooi met het vosje met zijn feestmuts op. 25 jaar bij dezelfde muziekvereniging is wel een kaart waard!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, 25 jaar, dat is niet niks, dan verdient hij zeker een kaart. En wat heb je een leuke gemaakt voor hem. Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof en wat een fijn werk om die kaart te maken, knap!

    BeantwoordenVerwijderen