zondag 15 mei 2022

Mijn weekend in foto's

Ik maakte al zoveel leuke foto's dit weekend dus ik dacht, laat ik eens een blogpost erover schrijven. Het weekend heb ik goed besteed. Mijn vriend heeft een huis gekocht en is al het hele jaar aan het klussen. Sinds een paar weken ben ik bezig om de tuin aan te pakken. De tuin is vrij diep met heel veel beplanting, veel grote struiken etc. En een hele hoop zwerfkeien. Alle zwerfkeien zijn de tuin uit. Allerlei overgroeide planten heb ik uitgetrokken en de rest teruggesnoeid. Gisteren heb ik het laatste stuk voor nu gedaan, alles wat er zeker uit moest is er uit. Nu hadden we al wat plantjes gekregen en die heb ik vast samen in een grote pot gezet. Zo leuk ziet het eruit nu. Binnenkort maar eens kijken wat er allemaal terug in gezet gaat worden. Oftewel, ik heb er een nieuwe hobby bij, tuinieren. Haha.


Gisteren was mijn opa's verjaardag. Dus een mooie bos bloemen, nieuwe plantjes (doen we altijd wel maar was nu weer nodig haha) en verse tulpen. 

Gisteravond appeltjes uit de oven gemaakt. Jammie.

Zo vandaag rustig aan gedaan, lekker rond huis. Ik heb bloemtuinpotjes uitgezaaid. Ze staan er gezellig bij nu zo.

Even naar het bermmonument van Wouter gewandeld om de vaas op te halen. De andere bloemen waren uitgebloeid en de vaas moest even schoongemaakt worden.


En bezig geweest met 2 klokken stippen. 

Mooie tulpen.

Pioenrozen.

Tussendoor maakte ik mezelf een cappuccino. 

En al een heel eind met eend Edward die ik voor mijn moeder maak.

Hoe is jullie weekend??

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

1 opmerking:

  1. Wat een fleurig bericht! Ik had je gewaarschuwd, tuinieren is heel verslavend, voor je het weet heb je er een nieuwe hobby bij, haha. Staan die pioenrozen in de tuin, of is het een gekocht boeket? Bij ons staan ze met volle knoppen, maar nog niet eentje die open gaat. Ben zo benieuwd naar de kleur.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen