dinsdag 7 juni 2022

Allerlei kaarten

Vandaag een allegaartje aan kaarten die ik nog niet gedeeld had. Sommigen zijn al verstuurd/gegeven, andere liggen in de voorraad. Leuk om mensen zo blij te maken met kaarten.


Gemaakt voor mijn oma die 90 werd. We hebben eigenlijk geen contact meer maar heb haar wel een kaart gedaan. Niks van terug gehoord.

Gemaakt voor een collega.

Voor mijn schoonzusje gemaakt die begin deze maand jarig was.

Gemaakt voor een vriendin die van bakken houdt.


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten weer. De vrolijke zonnebloemen voor je oma, jammer dat je geen contact meer met haar hebt. Ze was er vast wel blij mee.
    Die met de lieveheersbeestjes is ook schattig. De ontvangers zijn vast heel blij met zo'n mooie kaart.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten, alle zes! Wat jammer dat je oma geen reactie heeft gegeven op je kaart. Mooie kaderstans, gezellig met al die bloemetjes. De kaart met baby is heel schattig, net als met de lieveheersbeestjes, vlinders en bloemen.
    Leuk idee om koekjes op de krans te verdelen, heel persoonlijk voor een bakfanaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie reeks kaarten heb je gemaakt. Ik vind ze allemaal leuk. Mooie stans van de eerste twee en het kaartje voor Roan is ook zo schattig! Trouwens die met de lieveheersbeestjes en de koekjes ook...Je bent lekker bezig geweest..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat is echt een allegaartje.
    Wat maakte je veel verschillende kaarten zeg.
    Maar ze zijn allemaal wel heel erg leuk.
    De kaart voor je oma vind ik echt een 90 jarige kaart. Wat jammer dat je geen reactie terug hebt gehad.
    Je kaart voor Roan vind ik heel erg lief, met de mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen