woensdag 22 juni 2022

Een bloemetje voor jou

Bij Marianne Design challenge blog vragen ze om een stencil te gebruiken voor een kaart. Daar was ik wel weer een keer aan toe. Ik gebruikte mijn handige mesje weer en daarmee kreeg ik de mand erg mooi uitgesneden. Ik stanste veel mooie bloemen, zomerbloemen. Het vervelende is dat de zonnebloemen niet mooi uitstansen. Al haal ik ze 10x door mijn apparaat, ze blijven niet goed uitgesneden. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?? Ligt het aan mijn apparaat of aan de stans zelf?? Help!!!

Gebruikte materialen:
stencil: PS8038
stempel: CS0953
bloemen: LR0545, LR0587
tekst: CS1100

Ik link deze kaart bij:
Marianne design: challenge 297
Knutsels en Kadootjes: zomerbloemen

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily


 

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige mand met zomerbloemen! Heel gaaf gedaan.
    Het schijnt dat het helpt als je bakpapier tussen je stans en papier legt. Ik had het een tijd terug met de tulpenborder, heb toen gemaild met de winkel en ik kreeg zo een nieuwe die het wel goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de bloemen niet goed stansen, want ze zijn zo mooi. Ook de mand heb je mooi gemaakt, een prachtig geheel. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke bloemenmand
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Vind het zo leuk, de niet vierkante kaarten. Je kaartje is prachtig geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Stencil" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge!
    Bakpapier kan je gebruiken of een dun velletje papier extra erop leggen,helpt ook wel eens.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Emily wat een vrolijke bloemenmand met die zonnebloemen. Word je toch vrolijk van.
    Je hebt al wat tips gekregen voor het stansen. Ik heb er geen last van.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zonnige creatie Emily,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi de bloemen in de mand
    Gezellig dat je meedoet met de stencil Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, deze mand vol bloemen.
    Ik hou enorm van zonnebloemen in de zomer.
    Misschien kan je een mail sturen naar de winkel waar de stans gekocht is?
    De tip van het bakpapier is het proberen waard

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar wordt je toch blij van! Wat een mooie mand met bloemen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze zomerbloemen challenge bij Knutsels&kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-K&K)

    BeantwoordenVerwijderen