vrijdag 3 juni 2022

Beterschapskaarten

Marianne Design heeft weer een nieuwe ronde tekstmal, met 'veel beterschap' erop. Aangezien ik wel wat kaartjes op voorraad wil hebben (er zijn een paar collega's die geopereerd moeten worden bijvoorbeeld) heb ik direct deze mal erbij gepakt. Niet zoveel poespas maar ik vind ze echt heel goed geslaagd.





En kijk dan wat er in de brievenbus lag. Lieve Daphne stuurde mij dit lieve pakketje op. Ze had zelf deze stempel gebruikt en ik vroeg ernaar, welke het was. Ze mailde mij direct en bood aan om mij een stel stempelafdrukjes op te sturen. Zo lief van haar. Dankjewel Daphne, dit gaan leuke kaarten worden. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaarten, die zullen zeker opvrolijken en bijdragen aan een spoedig herstel.
    Wat superlief van Daphne! Ik kijk al uit naar de kaarten ermee! Ze heeft er ook nog een heel leuke kaart bij gedaan die goed past bij jou als kattenfan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zijn het. De eerste twee zijn vast met een vrij nieuw blok van Action. En de kikkertjes zijn gaaf op een beterschapskaartje. En zeker lief van Daphne! Dat is ook het leuke van Blogland, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beterschapskaarten. Die met de vlinders vind ik erg mooi van kleur en kikkers passen natuurlijk altijd bij zo'n kaartje. Wat een leuke verrassing van Daphne.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie.
    Die stans is leuk, daar kan je een hoop leuke kaarten mee maken.
    Heel graag gedaan!!
    Ik ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen