donderdag 9 juni 2022

52 Weeks to Christmas - week 23

Donderdag, kerstkaartendag. Deze week een mooie simpele. Ik gebruikte de mini kaartenmal van Marianne design en de letters zijn van de Action. Lekker simpel. Ik kon geen stempel vinden van 'fijne' dus schreef ik het zelf. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 23

Ik heb lekker vrij. Vanmiddag een feestje van een collega die 60 is geworden. Zal jullie morgen of overmorgen laten zien wat voor kaart ik voor haar maakte.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

9 opmerkingen:

  1. hele leuke slimline, met die gave letters.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart met letters in de hoofdrol Emily. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die letters op deze manier, Emily. Mooi papier!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurige kerstkaart met de rode letters Emily.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart Emily! Mooi met die rode letters erop. Gezellig een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kerstkaart, leuk bedacht om zo de letters erop te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier! en leuk bedacht: het lijkt net of de letters in de kerstboom hangen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel toffe kerstkaart, lekker speels!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen