vrijdag 1 juli 2022

3x geslaagd

3 collega's van mij zijn geslaagd voor de opleiding verpleegkunde. Natuurlijk hoort daar een kaart bij. Ik maakte 3 keer dezelfde kaart, maar met andere kleuren. Ik vind ze zo leuk geworden.




Ik had vandaag vroege dienst. En we hebben nogal wat voetbalfans bij ons op de groep. Ook 2 die voor Ajax zijn. De rest is voor FC Twente over het algemeen. Maar nu is Ajax bij ons in de buurt op trainingskamp. Was er vandaag een openbare training. Daar ben ik met 1 collega en 5 bewoners naartoe geweest. En ik ben niet eens zo'n grote voetbalfan. Haha. Ach, het zijn dit soort dingen die leuk zijn om te doen met de bewoners. Heel leuk.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaarten, die worden zeker gewaardeerd door de geslaagden.
    Die bewoners waren vast helemaal in de wolken met het bezoek aan de training, heerlijk om ze dan zo te zien genieten toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gave kaartjes en wat fijn dat er weer 3 nieuwe verpleegkundigen bij zijn! We kunnen ze zo hard gebruiken...
    En wat leuk dat jullie naar zo'n openbare training zijn geweest. Ook al ben je dan zelf niet zo'n voetbalfan: zien genieten doet genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze verschillend, maar toch hetzelfde.
    Ik blijf deze uil leuk vinden voor geslaagd kaartjes.
    Goed idee dat je de cirkel stans steeds in een andere kleur hebt gesneden.
    Ik ben ook geen grote voetbal fan, maar zulke uitstapjes zijn wel altijd hartstikke leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten! Heel erg leuk om zo'n kaart te krijgen als je geslaagd bent.
    Leuk uitstapje maakten jullie met de bewoners.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen