donderdag 14 juli 2022

52 weeks to Christmas - week 28

Hallo, daar ben ik weer. Vorige week lukte het me gewoon niet, die kerstkaart. Mijn nek vond het niet leuk om voorovergebogen te zitten. Deze week gaat het aardig. Beetje in etappes werken dan gaat het wel. Dus een simpele kerstkaart deze week. Maar wel weer een hele leuke. De stempel vind ik echt zo tof. Zo lief. Simpel DP erachter en klaar. 

Ik link deze kaart bij:
52 WTC: week 28

Wat mijn nekklachten betreft gaat het wel. Zolang ik niet teveel doe, gaat het wel goed. Ik heb wel gewerkt, alleen de echte verzorgingsmomenten kon ik gewoon niet doen, dan begint mijn nek te erg op te spelen. Waarschijnlijk moet ik toch naar de fysio. Even kijken hoe het gaat. Ik heb nu vrij en vanaf volgende week vrijdag echt vakantie. Morgen ga ik nog naar het werk om te helpen bij de BBQ, beetje in de gaten houden Haha. Dat moet lukken.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Een leuke kerstkaart met een lieve afbeelding Emily. Sterkte met je nek.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een lief plaatje en je hebt er een leuke kaart van gemaakt. Sterkt met je nek, hopelijk helpt de vakantierust daarbij. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een superleuke stempel! Je hebt hem mooi ingekleurd, de kaart heeft idd niet meer nodig dan verder alleen een mooi bijpassend papiertje en tekst.
    Het is dus toch een flinke klap geweest waar je niet zomaar overheen bent. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een heel lief plaatje.
    Af en toe simpel is op z'n tijd best fijn.
    Niet alleen voor je nek, maar zeker ook met deze temperatuur.
    Je hebt er in ieder geval weer een leuke kaart bij.
    Ik blijf het zeggen, hou je nek goed in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat akelig, die nekklachten, Emily! Veel sterkte! En ik ken de truc van in etappes kaarten maken, helaas. Maar anderzijds ook fijn dat het op die manier toch gaat...
    Je kaartje deze week is mooi!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat balen van je nek! Hopelijk kan fysio inderdaad wat verhelpen. Je wordt er zo moe van, vind ik altijd.
    Je kaartje is erg leuk! Sterkte en kalm aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi zo !
    Sterkte met de nek !
    Groeten Ineke
    Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen