maandag 11 juli 2022

Card in a box 2

Yeah, nog een card in a box. Het wordt steeds makkelijker haha. Zoals ik bij de vorige card in a box al zei, wordt er een collega 65 en die moest natuurlijk ook een card in a box hebben. Zij houdt erg van haken en breien en heeft ook een hond. Dus ik maakte voor haar ook haar hond na, zo goed als kon. En overal wolletjes, haaknaald, breinaalden en een wolmand. haha. Ik vind deze ook weer zo tof geworden. Weer een paar kleuren gekozen en het daarbij gehouden. 


Brownie kijkt bedenkelijk.







Ik link deze kaart bij:

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel tof geworden. Leuk met die cirkelstans als achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gemaakt, superleuk! Deze is ook weer zo persoonlijk geworden, heel gaaf. Misschien moet je voor Brownie er één maken met muizen, vis en bolletjes wol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.... ook deze is weer heel leuk geworden! Ook al zo persoonlijk gemaakt. EN ik vind hem voor de ontvanger altijd zo verrassend! Dank je wel voor nog een bijdrage aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!
    Ik heb je eerste gemist die ga ik nu nog even bekijken.
    Zo leuk dat je allemaal persoonlijke dingen hebt toegevoegd.
    En haar hondje, dat máákt de kaart, wat een schatje is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooow wat is tie geweldig mooi geworden Emily!
    Mooie kleurtjes en mallen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great box card. Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is pretty! And your cat like it too! ;-) LOL

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen