vrijdag 29 juli 2022

Hoera een zoon

Een vriendin van mij is moeder geworden. Zoontje Kick is geboren. Gisteren ging ik namens onze vriendenclub bij haar langs op kraamvisite. Natuurlijk maakte ik zelf een kaart. Met de leuke ballon van Marianne design. De baby zit in de ballon. Haha. 
Ook maakte ik iets speciaals voor haar. We kennen elkaar als vrienden van onze bijbaan bij de Hema. We werkten samen in het horeca gedeelte en daar is een langdurige vriendschap uit ontstaan. Nu heb ik al een tijd een silhouette cameo, een plotter. Nu leek het mij leuk om een echt 'HEMA' ding te geven. Ik besloot het logo van de Hema op een rompertje te persen, gewoon voor de lol. Ze vond het heel erg leuk kan ik je vertellen.



Fijne dag. Bedankt voor al jullie lieve reacties telkens weer hier op mijn blog :-) 

Lieve groetjes,
Emily


 

3 opmerkingen:

  1. Ah, wat een schattige kaart, zo mooi gemaakt! Het rompertje heb je ook heel leuk bedrukt, gaaf dat je nu zulke cadeautjes zelf kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha.... ik moet zo lachen om het rompertje! Wat ontzettend leuk zeg! En je kaart is ook heel erg gaaf. Leuk he, hoe vriendschappen ontstaan kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje met de baby in de luchtballon. En dat rompertje is zo leuk bedacht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen