donderdag 21 juli 2022

52 weeks to Christmas - week 29

Donderdag, kerstkaartendag. Vanochtend was het eindelijk te doen in de serre, waar mijn kaartenspullen staan. Ik maakte deze leuke kerstkaart, met de nieuwe kleine stempeltjes van Marianne Design. Ik had ze al wel gestempeld liggen maar nog niks mee gedaan. Verder niet veel over te zeggen. Ze zijn verhoogd opgeplakt, dat geeft een leuk effect.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 29

ik zeg het niet altijd maar bedankt voor al jullie lieve reacties. Zo leuk om te lezen, echt hartverwarmend. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk om weer in je serre te kunnen knutselen...een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt!!
    Gezellig dat je er ook vandaag bij bent.
    fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart met de poes erop. Heerlijk deze afkoeling, geniet ervan..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Zo leuk deze stempeltjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt met mooi papier en de superleuke nieuwe peek-a-boo stempeltjes. Zo fijn dat de warmte minder is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje met die lieve poes. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker dat je weer in je serre kon knutselen, Emily! En leuk die stempeltjes. Ik heb ze op mijn verlanglijstje gezet.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!
    De M van Merry past heel mooi bij de XMas tekst, zelfde lettertype lijkt het.
    Dat achtergrond dp heb ik ook, wat heb jij het leuk verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje is dit geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen