donderdag 28 juli 2022

52 weeks to Christmas - week 30

Hallo, was ik weer met een kerstkaart, of kerstkaarten. Ik maakte er voor de verandering eens 2 achter elkaar, hetzelfde en toch anders. Ik gebruikte weer de leuke stempels van Marianne design en kleurde deze mooi in. Ik vind ze erg leuk geworden, hoewel ik bij de sneeuwpoppen wel een andere kleur erbij had kunnen gebruiken. De kleuren blauw zijn wel allemaal anders. 




Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 30

Ik ga vandaag gezellig op kraambezoek. Hoe ziet jullie dag eruit?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide heel leuk, deze slimlines..
    heerlijk twee tegelijk daar komt hier nooit iets van.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!! Het blauw bij de sneeuwmannen stoort me niet maar de middelste met een andere kleur was misschien ook leuk geweest.
    Wij gaan vanochtend naar het reisbureau de spullen voor onze reis ophalen, vanmiddag ga ik knutselen en vanavond nog weer even met mijn nieuwe fotocamera op stap. Goed gevuld dagje dus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kerstkaarten met lieve afdrukjes. Mooi dessin-papier heb je gebruikt Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met de lieve stempeltjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je gemaakt Emila!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes. Die sneeuwmannetjes vind ik het leukst. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zijn ze, Emily. Die stempeltjes heb ik ook op mijn verlanglijstje staan. Al dat blauw bij die sneeuwpoppen vind ik wel wat hebben!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk.
    Ik word blij van deze stempeltje, ze zijn zo grappig en lief.
    Ik snap wel wat je bedoeld met "andere kleur" bij de sneeuwpoppen, misschien een vleugje oranje, net als zijn neusje. Gewoon eens proberen.
    Ik heb vandaag niet zoveel gedaan, kaartjes gemaakt, wat boodschappen en de badkamer schijn gênant, haha, saai hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuke kaarten! Mooi met dat papier op de achtergrond. Die stempels zijn super, vooral de sneeuwpoppen vind ik leuk. Jij hebt inmiddels ook al een flinke stapel, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen