zondag 14 augustus 2022

Hortensia's

Joehoe, ben ik weer. Ik heb een heerlijke vakantie in Oostenrijk achter de rug. Van de week zal ik daar nog een blogje aan wijden. En ik ben helemaal vergeten mijn kerstkaarten te posten zelfs, dus dat ga ik vanaf donderdag weer doen. Voor nu deel ik vast een blogje wat ik ook al klaar had staan. Haha. 

Ik ben echt dol op hortensia's. Ik vind het zulke prachtige bloemen. Ik heb geluk, mijn vriend heeft meerdere hortensia's in de tuin staan. Ik wilde al heel lang de hortensia snijmallen van Marianne Design en op een gegeven moment zag ik tot mijn schrik dat ze niet meer leverbaar waren. Dus ik snel rondgezocht waar ze hem nog hadden en ik vond hem uiteindelijk met een dikke korting, wat een geluk. Ik maakt er een mooie mand vol van, als verjaardagskaart voor mijn moeder. Ze was er weer erg blij mee en de kaart staat te pronken op de kast. 

'

Ik had teveel hortensia's gestanst dus maakte direct een kaart voor de voorraad. Daar staat nog geen tekst op. Kan ik dus nog alle kanten mee op.

Fijne zondag.

lieve groetjes,
Emily




 

3 opmerkingen:

  1. Ah, je was in Oosterijk, nu heb ik meteen antwoord op mijn vraag in de mail 😁
    Wat een mooi gevulde manden heb je weer gemaakt, zo fleurig! Ik heb de mand ook en nog nooit gebruikt, oei, moet ik maar eens gauw gaan doen. Je hebt echte hortensia-kleuren gebruikt, heel mooi! Wat een geluk dat je de mal nog kon bemachtigen en nog met korting ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dan had je echt vakantie, als je zelfs de hobby vergeet! Mooi he, Oostenrijk.
    Je kaart is super. Die hortensia is ook mooi en in het echt vind ik ze ook prachtig. handig twee kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vroeg me al af, of je weer in Italië op vakantie was, maar dit keer was het Oostenrijk. Kijk al uit naar de foto's! Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, ik begrijp goed dat je die mal wilde, wat een mooie Hortensia's kun je daar mee maken. En nog gefeliciteerd met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen