donderdag 25 augustus 2022

52 Weeks to Christmas - week 34

Donderdag, kerstkaartendag. Ik gebruikte nogmaals de sketch van Cheerful Sketches, omdat ik hem zo leuk vond. Ik gebruikte mooi DP en combineerde dit met de bijpassende kleuren uit het DP. De leuke stempel is van Marianne Design, net als de ronde mal. Ik bewerkte deze een beetje met rode inkt, geeft het een leuke look. Een paar sterretjes en rondjes onderaan de kaart en klaar is die. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 34
Cheerful sketches: augustus

Volgende keer zal ik eens een haakproject laten zien. Ik ben weer lekker aan de haak namelijk.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart met mooie kleurencombi. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een hele leuke sketch en wat een gaaf papier heb je gebruikt!!
    Fijn dat je vandaag weer een kerstkaartje laat zien.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke, vrolijke kerstkaart Emily en dat egeltje is schattig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk en vrolijk kerstkaartje geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart, Emily! Mooie combinatie van alles op je sketch.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, mooi papier en een schattig stempeltje. Ik vind de sketch ook steeds heel worden, toen ik hem kreeg om gd te zijn dacht ik, ojee...(ik dacht dat de pijlen ook echt pijlen moesten zijn), maar vandaag heb ik er toch weer één mee geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de schets van Cheerful Sketches te gebruiken voor je leuke kerstkaart. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie kaart Emily.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dp heb je gebruikt.
    En wat komt de mooie cirkel daar goed op uit, het contrast in kleuren is mooi en dus valt het goed op.
    Leuke stempel die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart is prachtig, leuke kleurtaccentje en zo'n schattig stempeltje!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen