vrijdag 19 augustus 2022

Max 1 jaar

Ja, mijn neefje is vandaag alweer 1 jaar geworden. Ik zei het gisteren al. Vanmiddag gaan we ernaartoe om te BBQ'en. Natuurlijk maakte ik hem ook een kaart. Ik gebruikte de leuke nieuwe auto mal van Marianne Design. De vos mocht niet ontbreken, blijft toch een beetje een thema bij hun haha. Samen met de beer zit de vos in de auto. De auto volgeladen met cadeaus rijden ze door het bos. Haha. Ik vind hem erg tof geworden.


En ik maakte voor mijn vakantie al dit T-shirt. Ik had de smaak te pakken na de romper voor een vriendin. Ik dacht, een verjaardags t-shirt. Iets wat een traditie kan worden, ze je het al voor je. Elk jaar een t-shirt. Zo leuk. Ik maakte er nog een simpel vosje bij, ik ben nog niet zo goed met de plotter, dus simpel is voor nu prima haha. Ik vind hem heel tof geworden.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je neefje! Tof t-shirt, die zit vast zo onder de taart zoals dat hoort, haha.
    Gave kaart heb je ook voor hem gemaakt, wel met overdreven veel cadeau's, hopelijk krijgt hij er in het echt niet zoveel, dat zou wat veel van het goede zijn. Geinig dat jij ook vandaag je creatie met de auto laat zien. Veel plezier vandaag en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de jarige. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de kleine boy, echt mooi!
    Ook een leuk idee zo'n T-shirt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke leuke kaart! Van harte gefeliciteerd met je neefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige kaart voor Max! Zo leuk met de auto erop en natuurlijk het vosje. Ook het t-shirt is stoer zeg. Dat heb je toch maar even mooi voor elkaar gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en een leuke T-shirt.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend leuk die kaart.
    Al die kadootjes achterin, héél leuk bedacht.
    En het t-shirt, ja, leuk, een terugkerend iets van maken, héél leuk idee.
    En volhouden totdat hij volwassen is, hoe leuk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen