maandag 22 augustus 2022

huisportretjes tekenen - de basiscursus

Vorig jaar ongeveer, volgde ik bij Carla Kamphuis al haar korte cursus voor het tekenen van huisportretjes. Aangezichten van huizen. Ze heeft ondertussen ook een boek gemaakt erover en dus een hele digitale basiscursus. Deze heb ik nu in mijn vakantie eindelijk afgerond.
In de cursus laat Carla je stap voor stap zien hoe je deze huisportretjes tekent en de 'techniek' die erachter zit. Echt super duidelijk en heel goed te volgen.
 Ik vind het echt ontzettend leuk om te doen. Vooral als je dan op vakantie mooie huisjes of ramen tegenkomt, zo leuk. De tekenspullen gaan ook zeker mee op vakantie. Hieronder laat ik alle resultaten van de cursus zien.






Ik vind ze echt heel erg leuk geworden. 

Na een werkweek van 6 dagen, heb ik deze hele week vrij. Alleen vandaag naar het werk voor een gesprek. Verder wordt dat lekker veel kaarten maken, ik moet nog van alles versturen haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker mooi uit! Knap gedaan hoor, lijkt me een leuke cursus! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huis portretjes, nog nooit van gehoord, wat leuk is dit nou toch weer.
    Je hebt talent vind ik, de grachten pandjes vind ik mooi.
    En bonus weekje vakantie dus, niet echt vrij, maar toch een week.
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige tekeningen heb je gemaakt, heel knap! In het onderste huisje zou ik zo willen wonen.
    Fijne week vrij, mooi om kaartjes te maken, lekker zomerse kaartjes, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een geweldige tekeningen zijn het! Zo leuk! Ik vind het razend knap. Ik zie wel vaker van die cursussen, maar ik denk dat ik daar niet zo goed in ben..
    En wat lekker dat jij nu zo'n week hebt. Ik heb geluk gehad, geen nieuwe zieken de afgelopen week, dus ik kon ook echt vrij zijn. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen