woensdag 31 augustus 2022

Challenge met Angelique

Een paar weken terug vroeg ik Angelique  naar de leuke stempeltjes die zij altijd gebruikt. Ik vond ze zo leuk. Toen stuurde ze mij heel lief afdrukjes van verschillende stempelsetjes op. Zo lief vond ik dat. Angelique kwam met het idee om er een challenge van te maken met z'n tweeën. Ik was direct enthousiast want ik had zoiets nog nooit gedaan. Angelique bedacht de volgende challenge:

Maak een kaart met het strandsetje, je mag zelf bepalen welke figuurtjes je gebruikt, maar...er moet ook designpapier gebruikt worden, al is het maar een smal strookje. 

Nou, daar kon ik wel wat mee. Ik koos design papier en daarna de figuurtjes. Het blauwe DP heeft golven erop en het andere is zandkorrels, perfect voor deze kaart. De Figuurtjes hebben allemaal een leuke dag op het strand. Gezellig zandkastelen bouwen en zwemmen in zee. Het eendje is een beetje bang voor de hoge golven.


Ga ook vooral even bij Angelique kijken hoe haar kaart is geworden.

Na meer dan een week vrij te zijn geweest mag ik vandaag weer een late dienst werken.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Nou uitdaging is zeker geslaagd want jij maakte ook een prachtige kaart met de leuke afdrukjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Ik vind dat je super geslaagd bent, ook jij hebt heerlijk gespeeld met de figuurtjes. Grappig dat jij het dp op dezelfde manier hebt toegepast als ik, het is nog nét niet hetzelfde papier, haha. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt. Werkse vanmiddag/avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Emily, ik kom van bij Angélique en ik werd direct enthousiast als ik je blog zag, dus ik ben je gaan volgen. Wat leuk dat je van haar afdrukjes kreeg en dat ze je uitdaagde met een opdracht. Het werd een heel leuk resultaat. Uitdagingen zijn leuk, ik had er gisteren ook nog 1 op mijn blog staan. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg.
    Wat lief dat je afdrukjes kreeg en leuk om er een uitdaging aan vast te knopen.
    Het ging je goed af zie ik.
    Mooi dp trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dat Angelique je afdrukjes stuurde en je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt. Het ziet er gezellig uit.
    Je hebt vast een heel fijne week gehad! Nu weer aan het werk. Sterkte en plezier maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen