dinsdag 23 augustus 2022

Een voorspoedig herstel

Een collega van mijn wordt deze week geopereerd en ik wilde haar natuurlijk een kaartje sturen. Ik gebruikte de leuke sketch van Cheerful Sketches Challenges. Ik koos voor mooi DP wat ik bij De Egel kreeg en combineerde dat met mooi rood en groen. Het rondje was eerst een foutje. Ik gebruikte 3D stempelinkt, maar de stempel was daar eigenlijk te klein en verfijnd voor. Ik besloot er met zwart overheen te stempelen en kijk eens naar het resultaat. Ik vind het effect echt heel gaaf geworden. Deze kaart gaat van de week op de post.


Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches challenges: augustus

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met al die vlinders op het rood. Het dp is inderdaad erg mooi, goed gekozen voor deze kaart. Het zal vast je collega goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi met dat rood. Zo warm is dat. En natuurlijk leuk dat je de sketch gebruikte van Cheerful. Dank je wel voor het meedoen.
    Lukt het een beetje, vakantievieren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lukt zeker. Zit echt weer in de kaartenmaak flow en ben lekker aan het haken. Dat gaat helemaal goed.

      Verwijderen
  3. Wat mooi deze kleuren combinatie.
    Dat opvallende rood tegen de wat rustiger achtergrond, het komt allemaal heel mooi samen.
    Leuke sketch hè!
    Bedankt voor het meedoen bij onze challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met al die vlinders in de rode cirkel.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful what you have made. Thank you for joining the Challenges of Cheerful Sketches.Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen