vrijdag 31 maart 2023

pastelgeel en lila

Ik zag bij Daphne en Gerjanne  kaarten met deze leuke kleuren voorbij komen. Het is een uitdaging die ze aangingen bij het Kleurenkaartenteam. Daphne heeft de lila bedacht. Samen met zachtgeel echt heel mooi. Ik pakte mijn leuke vlinders er weer bij, ik ben er zo blij mee, ze zijn zo veelzijdig. Ik beinkte ze met lila en lichtgeel en kijk wat er van kwam, zo leuk. Mooi DP en de veel liefs stans van MD. Ik ben weer heel tevreden.

Bedankt voor alle beterschapswensen. Ik doe het rustig aan en hoop dat het snel weer beter gaat.

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook met de kleuren aan de slag ging. Tof kaartje. Ik was woensdag ook van de partij. En net als jij ook aan het opknappen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart! Je hebt de vlinders zo mooi kleur gegeven en ze heel mooi op de kaart geplaatst, leuk, zo net over het randje en verhoogd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad heel goed gelukt, het beïnkten van de vlinders.
    Wat leuk dat wij je zo geïnspireerd hebben.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Maandag komt er een nieuwe kleur bij "mijn" Lila, wie weet heb je zin om mee te doen deze maand?

    BeantwoordenVerwijderen