donderdag 30 maart 2023

52 Weeks to Christmas - week 13

Het is weer kerstkaraten donderdag. Ik hield het simpel, zoals wel vaker, omdat ik geen puf had om echt een ingewikkelde kaart te maken. Ik vind deze erg leuk geworden. Vond een kleur vinden bij de plaatjes erg lastig dus heb uiteindelijk zelf gekleurd met inkt. Heel ideaal. Het past allemaal weer mooi bij elkaar zo. 
Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 13

En met deze kaart heb ik gewonnen bij K&K. Zo blij mee.

Ik heb mij gisteren toch ziek moeten melden. Raar gevoel in mijn benen (alsof je niet helemaal stevig staat) en af en toe misselijk. Dat waren dingen waar ik van de huisartsenpost op moest letten dus dat doe ik dan ook maar. Naar de huisarts geweest en waarschijnlijk heb ik een virus te pakken, omdat ik verhoging heb. Rust pakken is het enige wat helpt dus dat doe ik. Ik pruts een beetje en hoop dat alles snel weer beter gaat. Ik hoor nu zo slecht, net alsof ik noice cancelling oordoppen in heb. 

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart en handig als je dezelfde kleur zelf kunt maken, want vaak zijn wij daar het langst mee bezig, "de goede kleur"zoeken van papier.
    veel beterschap toegewenst,
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om zelf te kleuren, doe ik ook wel eens, dan kan je vaak precies de juiste kleur vinden.
    En dat is het, het is 1 geheel, deze kaart, ik vind het erg mooi.

    Sjonge, Emily, klinkt niet goed, wat ontzettend vervelend zeg.
    Pas aub heel goed op jezelf en blijf aan de bel trekken bij de HA. Jij lijkt mij geen type die wil zeuren, maar soms moet je echt even voor gezegd opkomen!!
    Beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte beterschap. Hoop dat je snel weer opknapt. Je kaarten zijn en blijven heel mooi. Heel knap zoals je iedere keer wat weet te bedenken.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart....ook heel mooi!
    Groetjes en van harte beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt niet fijn, wat je onder de leden hebt, Emily. Hopelijk knap je snel op.
    je kaart is heel erg mooi, goed opgelost met die inkt! En gefeliciteerd met je topper!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, toch echt ziek, het klinkt erg onprettig. Heel veel beterschap.
    Je hebt wel een heel mooie kerstkaart gemaakt, mooi met dat blauw.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet leuk, maar wel verstandig dat je je ziek hebt gemeld! Je moet er toch niet iets langdurigs aan over houden.
    Die collega waar ik het over had, komt ook volgende week nog niet werken. 4e week al....
    Je kerstkaartje is leuk! Past inderdaad allemaal bij elkaar. En gefeliciteerd met je prijs bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart !!!!
    Leuk je winnende kaart !!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really like your project Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Girlz Creative Christmas Challenge

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen