maandag 27 maart 2023

Hartjes worden bloemen

Voor mijn verjaardag kreeg ik hartjes ponsen. Dit idee had ik gezien van Vaessen Creative en ik werd er helemaal enthousiast van. Kijk dan wat een leuk resultaat. De tekst heb ik zelf geschreven.  Ik vind hem zo leuk geworden. In veel verschillende kleuren te maken en met verschillende teksten. Ik ziet het helemaal voor me.


Ik leek echt op te knappen na die ene dag ziek zijn. Maar vrijdag kwam het volgende probleem. Extreme oorpijn. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, zo zeer. Beetje van alles doen en paracetamol slikken. 's Middags hoorde ik in mijn oor ineens 'plopplopplop' en voelde ik vocht uit mijn oor komen. Lang verhaal kort. Mijn trommelvlies is gescheurd. Huisarts gebeld voor advies maar dat moet vanzelf helen binnen een week of 4. Oppassen met douchen en paracetamol voor de pijn.
Maar toen kwam vrijdagnacht ook oor nummer 2 erbij. Precies hetzelfde. Dus nu heb ik 2 gescheurde trommelvliezen. Pfff. Ik hoor veel minder en er zit een soort ruis in mijn oor. 
Werk is ook wel een beetje aanpassen want kan niet goed bukken, dan komt er teveel druk op mijn oor/hoofd. Ik doe het rustig aan en werk gewoon rustig door. Er zijn al zoveel mensen ziek.

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

7 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk idee zeg.
    Ik heb wel eens vlinders gemaakt van hartjes, maar bloemetjes, nee nog nooit. Een idee om te onthouden het is een hele leuke kaart.
    Mooi handschrift heb je, de geschreven tekst is net een stempel.
    Wat ontzettend balen van je oor zeg.
    Mijn zus heeft al sinds eind Februari last van haar oren.
    Hou het goed in de gaten en blijf aan de bel trekken bij de huisarts hoor, je moet nog je hele leven met je oren doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeee.... doe jij voorzichtig met je oren?? Het is net of ik het verhaal van een collega hoor. Alleen had zij er nog een luchtweginfectie bij! En allerlei kuren. Ik hoop dat het bij jou meevalt, maar zeker niet werken met koorts hoor! De andere collega's denken ook niet: ik ga maar werken want er zijn al zoveel zieken.
    Je kaart is inderdaad heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, dat lijkt me heel vervelend en vooral pijnlijk om gescheurde trommelvliezen te hebben, ik hoop dat het sneller geneest dan voorspeld is. Beterschap!
    Je kaart vind ik absoluut heel leuk met die bloemen, zo verrassend. De tekst heb je perfect geschreven, ontzettend knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gescheurde trommelvliezen, dat is echt pijnlijk (weet ik uit ervaring helaas). Dan stuur ik je virtueel een kaartje, met bloemen gemaakt van hartjes 😍, en dan de tekst Beterschap erop! Wat is die kaart leuk zeg! Ik hoop dat de pijn snel verdwijnt, en je ondertussen een beetje afleiding het aan het kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met die bloemen gemaakt van hartjes.
    2 gescheurde trommelvliezen. Dat is niet niks! Sterkte er mee en hopelijk ben je snel van de pijn af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He bah Emily wat vervelend dat je nu aan beide oren zo'n gedoe hebt! Pijnlijk en erg vervelend... Heel veel beterschap, doe rustig aan zou ik zeggen.
    Leuke kaart zo met die hartjes-bloemen! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap, hopelijk is dat niet al te pijnlijk...

    BeantwoordenVerwijderen