dinsdag 21 maart 2023

Babyshower

Zondag heb ik een babyshower van een hele goede vriendin. We kennen elkaar al van de middelbare school en ze is zwanger. Ze krijgt een jongetje, dat wisten ze al. Natuurlijk maakte ik ook al een kaart voor haar. Het achtergrond 'DP' maakte ik zelf met stempels van Perlenfischer. De stempel van de moeder en 'Zwanger' is van MD. Ik gebruikte de sketch van cheerful sketches. Die ik vandeweek ook al gebruikte voor mijn kerstkaart.

Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches challenge blog: Challenge 118

Ik ben nu lekker vrij de hele week. Blij toe. Gisteren had ik dagbestedingsdienst (7 tot 16) en tegen een uur of 10 begon hoofdpijn op te zetten. Daarna koude rillingen en pijn alsof ik een marathon gelopen had. Nou, rustig aan gedaan de dag doorgekomen en heel vroeg naar bed 's avonds. De klok rond geslapen en ik voel me alweer een stuk beter. Wel nog het gevoel dat mijn hoofd verstopt zit dus ben er nog niet helemaal. Lekker rustig aan doen lijkt mij zo. 

Gisteren kreeg ik wel gezelschap op de bank van Browny, toen ik op de bank lag.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor je zwangere vriendin, heel mooi gemaakt, mooie kleuren en mooi papier, heel leuk wat je zelf gestempeld hebt.
    Hopelijk ben je zondag wel opgeknapt dan, beterschap en geniet van je vrije week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja wat is deze leuk he? Ik heb hem ook en er is weer een collega zwanger, dus hij....... eh .. zij komt weer uit de verpakking. Je maakte een heel leuk kaartje.
    Beterschap! Wel fijn dat je niets moet...geniet van je vrije week. En wat leuk deze Brownie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet ziek worden hoor, dat is zo zonde van je vrije week.
    Doe maar lekker rustig aan.
    Leuke kaart, het plaatje is leuk.
    Wat fijn dat je nog zo'n goed contact hebt met deze vriendin, al zo lang, dat zijn de dierbare vriendschappen.
    Je maakte een mooie kaart en ik herkende de sketch, dank je wel voor nogmaals meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieverd, Browny.
      Ze kunnen altijd zo lekker bij je gaan liggen hè

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor je zwangere vriendin. Tof dat je nog een keer meedoet met Cheerful Sketches.
    Wat ziet Browny er mooi en zacht uit. Heerlijk als dat bij je komt liggen. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je inmiddels weer helemaal bent opgeknapt.
    Het kan aan mij liggen maar ik begrijp een babyshower niet zo goed. Ik vind het een beetje "de goden verzoeken". Wat als de zwangerschap alsnog niet goed gaat?

    BeantwoordenVerwijderen