woensdag 15 maart 2023

Dokter muis

Kennen jullie dat verhaal nog van mijn collega en de muis? Je kunt het hier lezen teruglezen.
Mijn collega zit in de ziektewet na een operatie. Ik maakte natuurlijk een kaart voor haar en wil het nou net zo zijn dat de nieuwe Collectables van Marianne Design uitkwamen met het bed en de doktersuitrusting. Dat moest ik natuurlijk gebruiken. Ik vind de kaart echt weer super geworden en de pantoffels bijvoorbeeld vind ik zo leuk hahaha.

Ik hoop dat mijn collega er ook om heeft gelachen, vast wel.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

2 opmerkingen:

  1. Aaaah, ja, perfect, deze set stansjes voor jou (en je collega's)
    Hier ga je vast veel plezier mee hebben.
    En je hebt gelijk, die pantoffeltjes, 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een leuke kaart, zeker voor je muizen-fan-collega, hahaha. Je hebt er zoiets leuks van gemaakt!
    De doktersspullen heb ik ook, zo leuk, daar ga ik vast binnenkort een kaart mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen