donderdag 16 maart 2023

52 Weeks to Christmas - week 11

Deze week heb ik er een leuk paperblock van de Action bij gepakt en de sketch van Cheerful sketches. Het papier komt goed tot zijn recht en ik vind de auto heel erg leuk zo. Geslaagde kaart.


Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches challenge blog: Challenge 118
52WTC: week 11

Vorige week vrijdag ben ik met mijn moeder naar Creaweekend Hardenberg geweest. Ik had nog niet laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Valt best mee toch hihi?



Dit heeft mijn moeder allemaal gekocht, maar mag ik ook gebruiken. Allemaal prachtige stationery. 

Fijne donderdag lieve mensen. 


Lieve groetjes,
Emily

Ps. vandaag staat alweer een beurs op de planning. De Creativa in Dortmund is dit jaar weer. Dus wij gaan zo weg, zin in. 



 

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Emily en wat hebben jij en je moeder heerlijk veel knutselspulletjes ingeslagen op de beurs. Veel knutselplezier!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met heel leuk papier. Ben benieuwd wat je allemaal maakt met je nieuwe spullen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart Emily, mooi papier, hetcomhineert zeker goed met het plaatje.
    Ohhhhh, jullie hebben jullie echt uitgeleefd! En ik dacht dat ik veel had gekocht in Den Bosch 🙈 veel plezier ermee!
    En heel veel plezier in Dortmund!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart heb je gemaakt met ook een prachtig blok van de winkel met de A.
    Wat een heerlijke buit hebben jullie ingeslagen , lekker aan de knutsel ermee...geniet vandaag van de beurs.
    Leuk je weer te zien op donderdag kerstkaartendag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een geslaagde beurs! Leuke kaart heb je gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een mooie spulletjes heb je kunnen kopen.
    mooie kerstkaart heb je gemaakt
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn heel wat spulletjes die jullie gescoord hebben! haha! En dan nog een keer naar Dortmund? Jullie kunnen het hele jaar hier verder op teren denk ik! Je kaartje is top. Mooi papier en leuk gedaan met die auto zo voorop! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kerstkaart laat je zien vandaag. Heel leuk zo in deze kleuren. Hoop volgende week weer een kerstkaart van je te zien.
    Fijne dag!
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje je hebt goed ingeslagen Emily, en wij gaan natuurlijk mee genieten van al het moois dat je ervan gaat maken. Je kerstkaart van deze week is ook leuk geworden met die leuke sketch en dat mooie dessin-papier.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt. Bedankt voor het meedoen.
    Wow, jullie hebben je echt niet ingehouden op de beurs! En dan vandaag nog weer naar een andere.....genieten hoor! Dan kunnen wij van je creaties genieten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een hele mooie kaart. Die auto is echt de blikvanger.
    Jullie hebben je wel vermaakt op de beurs zo te zien. Ik moest Hardenberg dit keer overslaan i.v.m. de verhuizing.
    Ben benieuwd wat je vandaag gescoord hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker geslaagd je kerstkaart en wat een leuke spullen heb je gekocht.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat valt reuze mee, bijna niks gekocht! Hahahaha.... jij kunt weer vooruit en dan ook nog naar een andere beurs. Ben benieuwd of je daar ook nog wat koopt. En ik zie de woorden die ik bedoelde...jij hebt ze dus zelf ook... Leuk zijn ze , he?
    Je kerstkaart is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi, die buit van de beurs! En dan vandaag alweer naar een beurs, een aanslag op je portemonnee, Emily :-D Ik had nog nooit van de creativa in Dortmund gehoord...
    Je kaart is inderdaad prachtig in die zachte kleurtjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart !!!
    Maar je aankopen zijn top , ga ervan genieten !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Emily!
    En je dagje Hardenberg is heel goed geslaagd!
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart .Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerful Blog. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen