dinsdag 14 maart 2023

Vlinders

Op Creaweekend in Hardenberg kocht ik nieuwe snijmallen van CraftEmotions, die ik bij hun op de stand had gezien als demo. Deze snijmallen zijn anders dan andere. Deze voorzie je van inkt voor je ze gaan snijden/embossen en daardoor ontstaat dit mooie effect. Ik vind het heel gaaf bedacht en kocht de vlinders en de teksten. Ik maakte er vandaag direct een kaart mee. Ik ben heel blij met het resultaat. 


Ik wou deze kaart linken bij KIC maar ik had niet meer gekeken en bleek het om een slimline kaart te gaan. Maar goed dat ik nog 2 extra vlinders heb gemaakt. Haha.

Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily


 

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie labelkaart, die kleurtjes zijn zo heerlijk lente-achtig. Leuk om stansen eens op een anderemanier te gebruiken. Was Hardenberg de moeite waard?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Emily! En leuk dat er nu ook vlinders zijn in deze stansen. Volgens mij heb ik alleen teksten die je kunt beïnken. Ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen