donderdag 9 maart 2023

52 Weeks to Christmas - week 10

Bij Angelique zag ik de ronde mal van Marianne Design voorbijkomen en ik bedacht mij dat ik die ook nog nooit gebruikt heb. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik zocht mooi DP uit voor mijn kerstkaart en de tekst is ook uit een blok DP. Heel handig. Ik voegde nog 2 candy canes toe vanwege de tekst. Ze vormen samen een hartje. Heel leuk. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 10
K&K: vakjes

Dinsdag was ik jarig. Dat was een leuke dag. Van mijn broers leuke knutsel dingen gekregen. Van mijn ouders mag ik nog wat uitzoeken, maar aangezien we nog naar Creaweekend Hardenberg gaan en naar de Creativa in Dortmund, wacht ik even rustig af. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart in die prachtige kleurtjes, Emily! Leuk die candycanes in de vorm van een hartje.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat het een leuke dag was en dat je lekker verwend bent. Vooral met beurzen in het vooruitzicht is het leuk als je nog iets mag uitzoeken.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart met de vakjes. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk knutselspulletjes krijgen van je verjaardag. En ook nog beurzen in het vooruitzicht dat komt dan helemaal goed uit, om wat uit te zoeken. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Emily!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vakjeskaart heb je gemaakt. Mooie papiertjes gebruikt.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt nog leuke uitstapjes op de planning staan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb je heel leuk gemaakt, zeker met de zuurstokjes zo.
    Het is nog best lastig hè, om die mal te gebruiken, om de vakjes leuk te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met mooie kleur papier. Nog van harte met je verjaardag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met deze cirkel! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh, wat leuk, de candy's in de vorm van het hart. Heb je goed bedacht.
    Deze cirkel stans in het zicht laten liggen, zodat je het vaker kan gebruiken, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd..
    Oh heerlijk knutselspullen...en leuk om nog wat te hebben om uit te zoeken... Je cirkelkaart is prachtig geworden..
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuke vakjeskaart, tof idee met de candycanes.
    Een late proficiat voor je verjaardag!
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen