vrijdag 17 maart 2023

Nog meer vlinders

Zoals ik hier al vertelde, wilde ik graag meedoen met de challenge van KIC. Helaas had ik niet onthouden dat het om een slimline kaart ging. Dus vandaag nogmaals een vlinderkaart haha. Ik maakte deze kaart net als de vorige met nieuwe snijmallen die ik beïnkte. Mooie achtergrond op de slimline labelkaart.

Ik link deze kaart bij: 

Gisteren op de Creativa was het hartstikke leuk. Wat veel staat daar altijd. Elke hobby kun je daar wel vinden. Mijn aankopen zie je hieronder. En ik zocht mooie keramieken bloemen uit voor mijn verjaardag. Maar die laat ik nog wel een keer zien als ik ze netjes in een vaas heb staan (even oase kopen nog).

Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Een heel leuke frisse labelkaart, heel vrolijk.
    Je bent weer goed geslaagd. De bloemen lijken me prachtig, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie labelkart is het. Die zachte kleurtjes zijn prachtig.
    En je aankopen beloven heel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, deze is perfect, Slimline-check, vlinders-check.
    Leuke kaart voor.
    Wat heb je weer een mooie spullen gekocht, goed voor vele uren plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very nice map
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt cards inspiration challenge

    BeantwoordenVerwijderen