maandag 13 februari 2023

Eerste shuttercard

Een lieve collega van mij is geslaagd voor haar opleiding. Voor haar wilde ik een speciale kaart maken. Ik besloot een shuttercard te maken met de printable van het blog NobodyElse . Het kostte mij even wat moeite om erachter te komen hoe het in elkaar stak. Maar toen was die ook zo af. 

De muis op de kaart is nog wel een beetje speciaal. Een beetje een inside joke. Wij hebben laptops op  het werk om te rapporteren etc. Daar zitten draadloze muizen bij. Maar.....Die zijn dus al een paar keer verdwenen. En deze collega had dan de muis per ongeluk in haar tas gestopt. Hahaha. Dus met kerst kreeg ze al ene kerstkaart met de muis en dat vond ik nu ook wel heel passend. Lief toch.




Ik zie haar vanmiddag weer dus dan geef ik haar de kaart. Ik ben benieuwd wat ze zegt.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

 

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en zeker met het grapje van de muis.
    Bij ons op het werk gebeurt dat regelmatig met 1 van de draadloze telefoons. In de jaszak als je pleindienst hebt en dan aan het eind van de dag zo naar huis.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart, zo mooi gemaakt! Die muis is onmisbaar én superleuk, vooral in dit geval, haha.
    Werkse vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, heet dat een shuttercard. Dat wist ik net. Zo leuk om te maken. En die van jou is extra leuk! De muis erbij, ze zal het meteen begrijpen! Ik ben benieuwd wat ze ervan vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik hou van dit soort grapjes, daar kan je jaren op voort borduren 🤣.
    Ik wist niet dat deze kaart zo heette, maar ik vind het wel een erge leuke kaart.
    Lang geleden maakte ik ook zoiets, ik vond het nog niet zo makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen