donderdag 23 februari 2023

52 Weeks to Christmas - week 8

Ik koos weer eens voor simpele kaarten maken. Het kaarten maken staat even op een laag pitje. Ik ben een vest aan het haken, waar ik heel druk mee ben. En ik doe mee met de DotAlong van Stipstijl, maar dat is nog geheim wat het wordt haha. 
Ik koos leuke stempels uit, stempelde deze met zwarte inkt en ging er daarna overheen met clear embossingpoeder. Ik vind het effect heel leuk geworden. Wel wat moeilijker om vast te leggen op de foto. Direct maar 3 verschillende kaarten gemaakt. Ik vind ze weer goed gelukt.




Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 8

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. drie prachtige kaarten , ja idd het effect is soms moeilijk vast te leggen met fototoestel.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je hoofd vol zit met andere dingen is er geen tijd om kaartjes te maken, dat snap ik wel.
    Wel 3 super leuke kaartjes, wat een leuke techniek. Kwam je dit ergens tegen ofzo?
    Goed idee om het op verschillende kleuren paper te proberen, het effect is verrassend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, Emily. Mooie stempels heb je gebruikt. En leuk dat je aan het haken en dotten bent. Soms is er gewoon te weinig tijd voor al die leuke hobbies.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met een leuke techniek.
    Soms zou het handig zijn als er meer uren in een dag zouden zitten. Ik ken dat gevoel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten, heel verrassend. Ze zijn zeker goed gelukt, het is best moeilijk om zulke grote stempels strak op papier te krijgen. Leuk met de clear embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een leuk effect! En dat je toch nog tijd had voor drie kaartjes. Knap, want haken kost ook tijd en stippen zeker! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave serie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen