dinsdag 7 februari 2023

Weer aan het stippen

Ja, ik had weer eens zin om te stippen. Hebben jullie dat ook? Ik heb vaak periodes dat ik bepaalde dingen graag doe. Dan haak ik heel veel, dan maak ik veel kaarten en nu had ik echt weer zin om te stippen. Ik heb een stel theetipjes gestipt en een mooie beker, die weer past bij een theetipje. Ik vind het geslaagde kleurencombi's. 







Ik had vandaag een dagbestedingsdienst, wat betekent dat ik net thuis ben. Haha. Eens even bedenken wat ik zo eens zal gaan doen. Eerst even blogs lezen denk ik.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Uit de foto's maak ik op dat een theetip een schoteltje is, correct? Ik vind ze ontzettend leuk geworden! Ook ik heb dat, een bepaalde periode zin in het ene, en dan weer een tijdje iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je draai mooi gevonden in het stippen.
    Ik ben er maar helemaal nooit aan begonnen, ik heb al zoveel spullen.
    Dit zijn leuke kleine kadootjes.
    Ik vind het schoteltje waar je de mok bij gemaakt hebt het mooist. Wat een apart, leuk patroon is dat zeg.
    En de kleuren, wauw, mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat schitterend zeg! Ik heb ook een poosje gestipt, maar op een of andere manier laat de verf nu los. Zo jammer. Ik doe het precies volgens de voorschriften. Dat makt dat ik het niet meer goed aan durf...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn heeeeeeeeeeeeel veel stipjes! Vooral op die beker, wow, daar ben je vast een tijd mee zoet geweest.zowel de beker als de schoteltjes zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat ken ik. Dan haken, dan weer handletteren of scrappen, dan weer fotograferen, met muziek bezig zijn.... Maar door de afwisseling gaat het niet gauw vervelen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen