maandag 27 februari 2023

groen en blauw

Ja, mijn vest is af (op alle draadjes afhechten na) en ik had weer wat kaartjes nodig. Dus daar ben ik vanavond lekker mee bezig geweest. Deze kaart is voor een vriendin die dol is op koeien. Ik zocht er kleurtjes bij en vond het geblokte DP en groene kleur erg mooi. Deze kan dus nog mooi meedoen bij Carlin's kaartenparadijs. Ik vind hem super schattig geworden. 


Ik link deze kaart bij:
Carlin's Kaartenparadijs: Challenge 55

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. O ja, die is leuk! Om vrolijk van te worden. Ik vind de kleuren ook heel goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks aan gelogen, inderdaad een héél lief kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een lief kaartje met het koetje erop.
    Mooi gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig koetje.
    Dit is een heel mooi tagkaartje geworden.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen