vrijdag 10 februari 2023

Handwerkbeurs 2023

Ja, gisteren was het weer zover. De handwerkbeurs in Zwolle. Altijd zoveel zin in. Gezellig een dag weg met mijn moeder. Ik had geen specifieke dingen waar ik naar wilde kijken maar gewoon zien wat er te koop is. Het eerste rondje (wat een uur duurt ongeveer) was heerlijk rustig nog. Daarna merkte je dat het een stuk drukker werd. Dus het eerste rondje gekeken en daarna besloten wat te kopen. Ik zocht een leuk pakketje uit om een Dala horse te maken van vilt, een haakboek en leuke borduurpakketjes. Ik kocht een mooie projectbag. En natuurlijk kocht ik ook garen. Bolletjes voor een granny vest maar ik twijfel nog of ik het patroon zal gebruiken of een ander patroon wat ik heb opgezocht. Even over nadenken. En een paar strengen handgeverfd garen waar ik toch zo blij van word.






Ik heb dus garen voor dit vest.




2 borduurpakketjes.


Puffins!!

De strengen garen direct omgevormd tot yarn cakes. Kan ik er direct mee aan de slag. En het ziet er direct weer heel anders uit, vind je ook niet.

Gaan jullie nog naar de handwerkbeurs? Ben je al geweest? Ik ben benieuwd. 

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aankopen heb je gedaan! Veel plezier bij het handwerken daarmee!
    Sanne en ik gingen voor het eerst naar de Handwerkbeurs in 2011, en vervolgens gingen we elk jaar. Maar de laatste 2 keer beviel het ons niet meer, om meerdere redenen. We baalden dat 1 bepaalde winkel zo ongeveer een kwart inneemt van de beurs; vreemd genoeg stonden daar enorme rijen, terwijl hun prijzen wat hoger lager dan bij andere stands voor hetzelfde product! En de bezoekers leken ook veranderd, we werden die 2 keer zo ongelooflijk vaak letterlijk opzij geduwd, en dat was best pijnlijk voor mij (letterlijk ivm fibro). Dus dit jaar slaan we over. We hebben wel wat uitstapjes gepland dit jaar, en dan hopen we in die regio's wat wolwinkels te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, heerlijk zo'n beursdag! Je hebt heel mooie aankopen gedaan, veel plezier ermee.
    Ik ben er een aantal keren geweest, maar heb er niet echt interesse meer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verslag. En als ik het zo lees, zien we over een poosje heel mooie projectjes voorbij komen. En zo gezellig een dag met je moeder op pad... Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Breda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn bonus dagje uit, zo gezellig om met je moeder te gaan.
    Zo te zien heb je heerlijk rustig rond gekeken en daarna nog genoeg mooie spullen gekocht.
    Ik ben benieuwd wat je als eerste laat zien op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn, zo'n creatief dagje uit. Ik kon helaas niet, maar ik hoop dat het lukt om naar de Creabeurs in Hardenberg te gaan. Mooie aankopen heb je gedaan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen