zondag 26 februari 2023

Maart box September 18

Een tijdje terug kwam ik een oproep tegen op Instagram. September18 zocht instagrammers/bloggers die een box voor hun wilden testen. Dat leek mij wel wat. September 18 is een abonnementbox voor creatievelingen. Elke maand weer iets heel anders. 
Ik meldde mij aan en kreeg uiteindelijk een mail terug dat ik het was geworden. Ik mocht de Maart box gaan testen. Wat het ging worden. Een mand weven van maiskoord. Helemaal leuk. 
Het weven ging echt heel makkelijk en was heerlijk meditatief. De mand was eigenlijk met 1 à 2 uur klaar. Toen kwam de rand. Die vond ik erg ingewikkeld. Ik heb het wel 10 keer opnieuw gedaan. Tip: maak de losse draden vast met schilderstape aan de binnenkant. Anders trek je ze er elke keer weer uit. 










Ik vind hem echt super tof geworden. Voor droogbloemen of mooie takken. Helemaal leuk zo.

De box kreeg ik gratis opgestuurd door September18. Heel erg bedankt dat ik dit voor jullie mocht testen.

Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je mocht testen, je hebt er echt een heel mooie mand/vaas mee gemaakt waar je inderdaad mooie takken in kunt zetten. Je fleurige potje staat er mooi bij.
    Fijne dag, hopelijk kun je lekker genieten van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk resultaat geeft dat! Je hebt eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi Emily! EN leuk dat je uitgekozen werd om te testen. Staat als een sieraad op de vensterbank en de poes was er ook wel van gecharmeerd zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg dat jij het bent geworden!!
    Wat een mooie mand.

    BeantwoordenVerwijderen